Címkék

2011. október 7., péntek

Az UFO-k feltörték a honlapom.


Elnézést kérek mindazoktól akiknek csalódást okoztam. De csak most vettem észre, hogy eltűntek az UFO képek az Imremagazinból. Most pótolom a hiányosságot. Sajnos úgy néz ki hogy feltörték a honlapom az idegenek. Lehet, hogy mégsem a holdat fényképeztem le? Két hónapja raktam fel a képeket vajon mikor tűntek el. De nem csak a szerverről de még a számítógépemből is eltűntek. Még jó hogy a mobilomon megvoltak.
Nem tud valaki egy UFO biztos tűzfalat?
  Vajon hol lehet panasz tenni ha az UFO-k feltörik valaki honlapját.




 


Természetesen csak a hold. Mobillal próbáltam lefényképezni.
de ez lett a végeredmény. ( vagy mégsem a hold ?)

Ez az oldal mind a két blogomon látható, ha netalán elütnének valamelyikről a képek újra.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése