Címkék

2011. október 5., szerda

A profilképekkel kapcsolatban.

Már én is jártam úgy, hogy egy községi oldalon az én telefonszámom volt megadva egy olyan oldalon, amihez semmi közöm nem volt. Ugyanis nem vagyok egyik közöséig oldal tagja sem, kivéve a bloggert.
A dolog úgy kezdődőt, hogy csörgőt a telefon, majd egy ismeretlen megkérdezte hogy én árulok e monitorokat. Mondtam, hogy nem. Az illető közölte, hogy egy közőségi oldalon, egy karikatúra alatt az én telefonszámom van megadva elérhetőségnek. Email-en keresztül bizniszelt ezzel a karikatúrával és nem jött össze. Úgy gondolta felhívja de előtte egy kicsit utána nézet, és kiderült hogy amiket megadott adatlapon adatokat az ominózus karikatúra, azok lényegében hamisak. Így nem lepődött meg amikor közöltem hogy nem tudok semmiféle monitorokról. Én is utána néztem hogy ki szórakozik a telefon számommal. Sikerült kiderítenem, hogy az illetőnek  jó pár email címe van. És minden közöséig oldalra egy karikatúrát rakott fel.
Ha valaki el akarja titkolni kilétét az minden gond nélkül így is, úgy is megteheti.
Sok ember szeretné megőrizni inkognitóját és én ezt meg is értem. És ezek után úgy gondoltam hogy én sem rakom fel a képem sehova. Nagyon nem szeretném ha még a fotómmal is visszaélnének.
Természetesen vannak olyanok is akinek nincs a számítógépükben fotó. És nem tudnak a mobiljukról átküldeni rá, mert a számítógépen nincs Bluetooth. Nekik készítettem a profilképeket.         

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése