Címkék

2011. november 13., vasárnap

Média Center.

Időközben lassan elkészül a média központom. Nem mintha nem lett volna az interneten már média központ, csak én épp egy kicsit másképp képzeltem el. A mostani média központok csak hírekkel foglalkoznak egy adott témákban. A mostani internetes felfogás szerint minden specializálódott egy adott témára.   Az én média központom viszont sokkal sokrétűbb. Helyet kaptak benne a fontosabb hírközlő szervek hírportálok, újságok, Tv és Rádió adok linkjei. Könyvtárak, keresők, tudakozok stb... Lényegében minden link. ahonnan információt lehet szerezni. Még a szórakoztató portáloknak is szorítottam egy kis helyet. Egyelőre még csak a rendszerben lévő szomszédos honlapok tulajdonosai nézegetik, hogy vajon mi is akar ez lenni. De remélem ez megfog változni. Bár nagy reményeket nem fűzök hozzá, hiszen ez is csak egy ingyenes honlap. A keresőkben még nem található meg, ugyanis a rendszer amiben létrehoztam egy kicsit zárt, klubszerű. Ha valaki kíváncsi rá  
Imre-B Média Center http://imre-b-2.ucoz.hu/ Jelenleg a különböző böngészőkben való megjelenését tesztelem. Sajnos nem minden böngészőben jelenik meg a megfelelő kinézetben. Egyes böngészők még letiltanak bizonyos modulokat. Ettől függetlenül már megtekinthető és használható.

Imre-X  

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése